גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

http://www.ashow.co.il/
הופעות מוזיקה

להקת Mgzavrebi לראשונה בישראל! הופעה בלעדית בעקבות 15 שנות פעילות של הלהקה!

ארכיון תאריך: 16 פברואר 2022 - 18 פברואר 2022

משך: שעה וחצי

להקת Mgzavrebi – היא האחת הלהקות הכי מפורסמות של גאורגיה! פשוט אי אפשר שלא להתאהב במוזיקה שלהם. אחרי שתראו הופעה אחת שלהם, לא תוכלו להפסיק. חברי להקת Mgzavrebi הם קבוצה של חברי ילדות ששרו יחד עוד במקהלה של אמא של המוביל הלהקה גיגי דאדאלמזשווילי.

סגנון השירה שלהם הוא מודרני אך שורשיו מתחברים עמוק למסורות בנות מאות שנים, שהופכות את שירים לכל כך חמים ונוגעים בלב של כולנו. וכל הופעה של הלהקה הופכת לחגיגה, שחברי להקה מייצרים בקלות כאן ועכשיו ובכל מקום שהם מופיעים.

השנה הלהקה חוגגת 15 שנות פעילות שבמהלכן הוציאה 7 אלבומים וכבשה מיליוני לבבות של קהל המאזינים שלהם. הופעות הקרובות בישראל – מתנה אמתית גם למאזינים וגם לחברי הלהקה! סולן הלהקה התייחס להופעות חגיגיות: "אנחנו חוגגים 15 שנה. להגיד שהשנים האלו חלפו מהר - זה אפילו לא מתחיל לתאר את התקופה הזו. אנחנו נשמח לחגוג את יום ההולדת של Mgzavrebi יחד. במקרה שלנו 15 שנים זה תאריך חשוב. אני אוהב חגיגות יום הולדת ענקיות, כאשר יש סיבה טובה להיפגש יחד ולחלוק זיכרונות וחוויות.

אנחנו נשמח לפגוש בהופעה של Mgzavrebi את כול החברים שלנו, שבמשך השנים הללו האזינו למוזיקה שלנו, הגיעו להופעות וכתבו לנו מילים חמות תמיד. אנחנו רוצים להיזכר איתכם בכל מה שקרה במהלך השנים, להודות אחד לשני ולחגוג את יום ההולדת של הלהקה.
כמו כן הכנו לכם כמה הפתעות מוזיקליות, בואו לגלות מהן בהופעות החגיגיות שלנו. מחכים לראות אתכם!" לשיר יחד את שירי Mgzavrebi – בלתי נשכח. מחכים לכולכם

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter